vrijdag 25 april 2008

Ransdaal, Oirsbeek, Boekel et Paris!

Trouwe webloglezers, jullie zullen je wel afgevraagd hebben of "Une baguette et deux croissants s'il vous plaît..." even vrijaf had. Dat was ook zo. Afgelopen zondag zijn we vertrokken voor een kort bezoekje aan Ransdaal, Oirsbeek en Boekel. Aangekomen in Oirsbeek zijn we eerst bij de opening van speeltuin 't Wipke langsgeweest. Het was leuk om weer vele bekende gezichten te zien. Even flink bijgekletst en Anne en Noah hebben zich heerlijk vermaakt met al hun Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes. Daarna door naar opa Ger. Daar stond ons een heerlijke, door Angelina bereidde, Portugese maaltijd te wachten. Verder hebben we Charlotte en Michel nog gedag gezegd, zij gaan voor een aantal weken naar Thailand, Cambodja en Vietnam. Op maandag hebben de kinderen een bezoek gebracht aan hun oude school, daar konden ze alle verhalen vertellen aan de klas. Ze vonden het ontzettend leuk en daarna is er natuurlijk flink gespeeld op straat. Woensdagochtend, na een heerlijk ontbijt bij José, zijn we naar Boekel gegaan om Riek, Chris, Walther, Mirelle, Yanick en Sophie te bezoeken. Flink bijkletsen, heerlijk uiteten geweest, kinderen van school gehaald, bouwplaats voor het nieuw te bouwen huis bezocht, kortom een volle agenda. Op donderdagochtend vroeg weer vertrokken naar La Douce France. Als verrassing hebben we een kort bezoekje gebracht aan Parijs. De Eiffeltoren stond op het menu. Lang geleden ben ik er eens geweest en ik verbaasde me weer wat een enorme bouwwerk dit is. We hebben heerlijk gewandeld in het omliggende park en langs de Seine.

3 opmerkingen:

  1. Het was geweldig om Noah en Vera weer samen te zien. Ze hebben er zichtbaar van genoten !!!! Moeten ze nog maar eens een keertje doen.

    Groetjes Fam Erkens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En waar parkeerden jullie de auto dan (in Parijs bedoel ik, niet in Boekel)? Ging dat een beetje makkelijk? In de buurt van de Eiffeltoren? Daar ben ik benieuwd naar. Ik wil ook wel een keer zo'n flitsbezoekje doen, maar het lijkt me zo'n gedoe. Dus help me van dat idee af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Tessel; Wij hebben onze bus in een straat pal achter de Eiffeltoren kunnen parkeren. Wel een beetje mazzel gehad dat er zo'n ruime parkeerplek vrij was. Even bij de Tabac een Parijse parkeerkaart gehaald, betalen bij de meter en hup in 1 minuut naar de Eiffeltoren gewandeld. Als jullie bij ons langskomen binnenkort dan zal ik je wel laten zien waar wij geparkeerd hebben. Is absoluut geen gedoe, Parijs is geweldig, een relaxte drukte, daarna ben je weer blij om in Mauriche te zijn ;-) Salut!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...