zaterdag 12 januari 2008

De receptie

Loop ik gistermiddag naar de brievenbus vind ik zowaar een brief van onze burgemeester in de bus. Benieuwd naar wat er in zou staan loop ik snel terug naar binnen.

“Aan de nieuwe bewoners van Treignat, heb ik de eer u uit te nodigen bij de presentatie van het nieuwe jaar. Tevens nodig ik u uit om een glas te komen heffen op onze vriendschap op vrijdag 18 januari 2008 om 18 uur in het gemeenschapshuis. Tijdens deze samenkomst is er de gelegenheid om kennis te maken met de gemeenteraad, de ambtenaren van de gemeente en de voorzitters van de diverse verenigingen. Ik hoop dat u in de gelegenheid bent te komen. Hoogachtend, Le Maire de Treignat.”

Potverdikke, de burgervader heeft een receptie georganiseerd voor de nieuwe bewoners van Treignat. Nu doet zich al jaren het geval voor de er juist inwoners van ons dorp weggaan of overlijden. Misschien zijn, naast ons viertjes, wel meer nieuwe inwoners bijgekomen. Wij zijn benieuwd. Toch maar even onze nette kleren uit de verhuisdozen vissen. Even borrelen bij Monsieur le Maire kan natuurlijk nooit kwaad. Is natuurlijk een geweldige gelegenheid om in één klap kennis te kunnen maken met alle belangrijke figuren uit onze gemeenschap. Uitgebreid verslag op 19 januari.

3 opmerkingen:

  1. Poeh heee wat leuk en ik lees altijd met veel plezier jullie weblog. Liefs Pieter uit Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge tjonge,zeg.
    Zo'n ontvangst hebben wij nog niet gehad hier in The West...maarruh...het zij jullie gegund hoor.
    Ik verwacht dat wij pas over een jaartje een uitnodiging krijgen voor de inauguratie borrel van Obama of Hillary.

    Take care,
    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier op de receptie.

    Groet Fam Erkens

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...