maandag 5 januari 2009

www.pauliat.com

Primeur! Bonne année! Lieve, trouwe 'Une baguette et deux croissants s'il vous plaît...volgers' en natuurlijk ook onze nieuwe webloglezers. Graag wil ik jullie met enige trots onze vernieuwde officiële website aanbieden. www.pauliat.com (nog even niet klikken, eerst even doorlezen!). In de laatste maanden ben ik in de late avonduurtjes en de hele vroege ochtenduurtjes druk bezig geweest om de site aan te passen om ons eerste verhuurseizoen in te gaan. Jawel, de eerste gîte is zo goed als klaar en is vanaf het voorjaar te huren. Het gaat beginnen voor ons! De laatste maanden hebben we keihard gewerkt om alles in orde te krijgen. Vele projecten lopen synchroon hier. Het afbouwen van de eerste gîte, de verbouwingsaanvragen voor ons eigen woonhuis, de andere gebouwen op ons 'landgoed', ons bos, de dieren, school, onze kinderen en niet te vergeten.. onszelf. De site is met grote zorg door mij in elkaar gezet. Tevens heb ik wat hulp van anderen ingeroepen. Maar ik wil jullie als trouwe volgers graag ook vragen om met veel plezier www.pauliat.com (nee..., nog steeds niet klikken!!) te lezen en mij middels een privémailtje (e-mailadres zie aan de rechterkant) op- en/of aanmerkingen door te geven. Verder vraag ik jullie natuurlijk al jullie positiviteit en complimenten als reactie te vermelden onder dit topic. Bekijk de site, waan je op vakantie bij ons, kom graag eens langs, en geef onze link door aan anderen die je ook graag op de hoogte wil brengen van Le Petit Pauliat. Dus www.pauliat.com (Jaaaaaaaaa, klikken maar). À bientôt!

6 opmerkingen:

  1. Na geklikt te hebben op pauliat.com (onder mijn favourieten) meteen op de nieuwe site terechtgekomen en gelezen (en eigenlijk heb ik geen tijd, want ik moet de kinderen halen te voet met de sleetjes, het heeft heel veel gesneeuwd)toch niet kunnen weerstann om hem snel door te nemen. Wat de site er mooi uit !!!! complimenten hoor. Ik ga het nog eens rustig bekijken en zal dan volgens je instructies ! reageren, maar het ziet er puik uit.
    Nou een goed begin al voor 2009! Grtoeten van ons 4-tjes, Dorothe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjoerd,

    Allereerst een heel mooi 2009 en veel liefde gewenst!

    Site ziet er heel mooi uit!

    Veel succes!

    Groeten, Maurice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD, hij is in de lucht... fantastisch !!!

    Heel veel succes de komende tijd met de boekingen (die vast binnen gaan stromen) en ook succes met jullie toekomstige woonruimte gereed maken binnenkort ...

    Dikke knuffel van ons allemaal voor jullie allemaal ....

    Remi, Diana, Mandy en Roy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit hoor Sjoerd! Knap werk. Dus al ik het goed zie dan wonen julie vanaf begin april in een ander deel van jullie hacienda?Hoe vorderen jullie daar?
    Groetjes uit koud Nederland (- 2/-8!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal,

    Mooie site! Complimenten, heel veel succes en wie weet zien we ons.

    Groetjes Frank, Bianca, Demi & Nomi Winkens

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Felicia & Sjoerd,

    De site ziet er prachtig uit!
    Mooi stukje werk. Weer een stap verder.

    Veel succes met de start!

    Groetjes,
    Paul

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...