zondag 18 mei 2008

Wuivend graan

Iedere ochtend maak ik de staldeur van de kippen open zodat de dames weer heerlijk kunnen scharrelen. Soms loop ik dan het graanveld achter onze boerderij in. Het is prachtig zo'n licht wuivend graanveld als achtertuin. Gisterenochtend was ik er weer en zag ik nog net in de verte in het naastgelegen akker een hert verschrikt opkijken en wegrennen. Ik ben het veld een stuk verder ingelopen en heb genoten van het mooie laagstaande zonlicht op het graanveld. In de verte zie je onze schuur liggen. Je hoort alleen maar vogels fluiten en kwetteren. En het graan blijft maar zachtjes wuiven...

1 opmerking:

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...