woensdag 21 april 2010

Bouwupdate (9)

De betonvloer is geweldig geworden. Prachtig uitgehard en hij ligt er strak in. Het geeft direct een ander gezicht. Mijn werkterrein heb ik weer verplaatst naar boven. Het gedeelte van onze eigen slaapkamer en van de badkamer is nu aan de beurt. Ook daar wordt een vloertje ingelegd, hetzelfde als aan de andere zijde waar de kinderen slapen. Maar dan in spiegelbeeld. Deze tussenvloer wordt de mezzanine in onze eigen slaapkamer. Kunnen jullie het nog volgen? Goed, de balken waarop dit vloertje komt heb ik afgelopen dagen er in gelegd. Later komt hier de plankenvloer op te liggen. Daarna heb ik mijn gereedschap weer gepakt en zijn we verder gegaan aan de slaapkamer van Anne. De tussenwandjes konden geplaatst gaan worden. Het geeft direct een ander aanblik. We zaten lekker in het bouwritme met ook nog een hele planning in het vooruitzicht totdat de dakdekker, onaangekondigd, met een vertraging van een maand, de binnenplaats op draaide met zijn steigers en ladders. Kortom onze planning ligt overhoop maar we zijn natuurlijk wel blij dat in ieder geval een gedeelte van het dak er volgende week opligt. Net voordat op 1 mei onze volgende gasten de cour opdraaien. Oefff...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sjoerd, die mezzanine, is dat een beetje een legale manier om ruimte bij te krijgen zonder dat je SHON meer wordt? alles beneden de 1,80 wordt niet meegerekend als bewoonbaar oppervlakte, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hoop te zien voor mij als ik langskom ... leuk ... en heel mooi allemaal ...

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...