woensdag 10 maart 2010

Op zoek naar een droomhuisje in Frankrijk?

Wie maakt me los! Of eigenlijk, wie maakt een kennis van ons los. Deze kennis is iets minder bedreven in het hele internet verhaal, bezit geen computer en gebruikt doordoor geen mail of internet. Zodoende kwam hij met de volgende vraag op de proppen of ik zijn propriété via internet te koop aan wil bieden. Hij bezit al enige jaren een prachtig typisch herkenbaar Creuse-huis. Een Creuse-huis? Ja, zo'n prachtig natuurstenen granieten idyllisch huisje in ons buur-departement de Creuse. Gelegen in de wat meer bergachtige omgeving van Clugnat vlakbij Boussac. Zij willen, na jaren in dit huis gewoond te hebben, nog éénmaal een ander huis of boerderij op gaan knappen voordat ze echt met retraite gaan. Aangezien ik ze heel graag wil helpen om een koper te vinden heb ik een site gemaakt waarop hun huis te koop aangeboden wordt. Eigenlijk vraag ik ook jullie hulp een beetje. Misschien ben je zelf geïnteresseerd of weet je iemand anders geef hem of haar dan de onderstaande link door. Verder vraag ik de twitteraars onder ons om ook Twitter te gebruiken. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. En ik zou het heel leuk vinden als het gebruik van deze nieuwe media tot een eventuele verkoop leidt.

Klik op de volgende link om naar de betreffende website te gaan. Daar vind je meer informatie, foto's en vraagprijs.

huiskopeninfrankrijk.blogspot.com
(http://huiskopeninfrankrijk.blogspot.com/2010/02/164000-petite-fermette-omgeving-clugnat.html)

1 opmerking:

  1. Toen mijn moeder dit las was het eerste wat ze zei: ''Dit moet papa niet zien.'' Want het zit zo; papa zou het wel erg leuk vinden om ook een vakantie huisje te hebben. Dus wie weet... Haha. Ik heb er veel zin in de week in de meivakantie dat wij naar jullie toe komen.
    Groetjes uit Nederland;D ira

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...