dinsdag 12 januari 2010

Stuifsneeuw

Overal sneeuw. Over de verhuisdozen. De meubels. De gereedschappen. De balken en spanten. Gelukkig lag er zeil overheen maar dit was niet meer leuk. Vrijdagavond begon het te waaien. Nou dat hebben we geweten. Doordat op het dak door een vorige storm de pannetjes al een beetje verschoven waren kon de stuifsneeuw vrolijk naar beneden dwarrelen. De dakdekker staat al klaar om de gehele achterkant van het dak te vernieuwen. Alleen het weer moet een beetje meewerken. Toen ik dus de zaterdagochtend mijn werkterrein binnen kwam was het één witte wereld. Tjemig, dat wordt eerst sneeuw ruimen. Met bezems en schep ben ik maar aan de slag gegaan om alles weer sneeuwvrij te krijgen. Alles is nu weer zoals het hoort. Volgens de meteo zal de temperatuur de komende dagen een beetje gaat stijgen. Gelukkig ik kijk er naar uit. Nee voor mij geen vorstverlet. Thermisch ondergoed, twee truien, twee paar sokken, bodywarmer, muts op en handschoenen aan. Maar het tempo ligt laag. Het is niet anders.

2 opmerkingen:

  1. Oei, dat ziet er niet leuk uit! Ferdi zegt altijd tegen mij als hij mij weer eens onderwijst over het verbouwen van huizen: ALTIJD BEGINNEN MET HET DAK! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferdi heeft helemaal gelijk. Maar ja als je zit te wachten op de dakdekker dan ga en kan ik niet met mijn armen over elkaar zitten hier. Het werk gaat door! En ik ga door! Allez allez.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...