zondag 22 november 2009

Koopjes uit Frankrijk

De laatste tijd hebben mensen uit het dorp mij gevraagd of ik ze wil helpen met het aanbieden van wat spulletjes op internet. Het gaat vaak om mooie oude spullen. Echte Franse brocante. Je weet wel van die stoffige spullen ergens in een hoekje. En inderdaad het is zo. Er liggen hier schuren tot de nok toe gevuld met bric en brac. Dus ben ik iets nieuws begonnen...

Koopjes uit Frankrijk! Ik heb een nieuwe site gemaakt koopjesuitfrankrijk.blogspot.com waar deze spullen op aangeboden worden. Misschien staat er wat leuks bij voor jullie. Misschien wel iets voor iemand bij jou in de buurt. Je kunt de advertenties gewoon doorsturen naar die persoon. Ook heb ik in de balk hiernaast een gadget geplaatst zodat je snel kunt zien of er iets nieuws bijgekomen is. Er staat op dit moment nog niet zo veel brocante in de advertenties maar zo met de tijd zal er meer en meer bij komen. Kijk maar eens op de site en stuur de advertenties door naar geïnteresseerden of plaats de update-gadget op je eigen blog of website. Laat maar weten als ik je daarbij moet helpen.

2 opmerkingen:

  1. Mooi initiatief en een goed idee ook! Samenwerking waar alle partijen wat aan kunnen hebben. Ik zet de link op mijn blog okee?, er zitten wel wat hebberige brocanteliefhebbers onder de beukenootjeslezers..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk initiatief.
    Gaan ook hier aan de slag.
    Hendrica.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...