woensdag 28 oktober 2009

Honest Scrap Award

Ons weblog heeft een award gewonnen! In de wereld van het bloggen is er een prijs in omloop die "Honest Scrap Award" heet. Ik ben even op internet gaan kijken en ben tot de conclusie gekomen dat deze award al een tijdje rond gaat in blogland. Ik voel me zeer vereerd dat deze prijs ons toegekend is door Roelien. Zij bezoekt "Une baguette et deux croissants s'il vous plaît..." al sinds enige tijd en heeft ons uitgekozen om de award aan door te geven. The Honest Scrap Award is for bloggers 'who express themselves and write from their heart & soul'. Ik moet er wel wat voor doen. Zo moet ik nu tien dingen over mezelf gaan vertellen en met jullie delen. En ik mag drie andere blogs dezelfde prijs toekennen. Ik ben van trots vervuld en open mijn ziel voor jullie...
  1. Ik heb tijdens de grove bouwwerkzaamheden hier bijna altijd werkhandschoenen aan omdat mijn handjes waarschijnlijk te teer zijn geworden door al het peddelen in het wilde water. Ik heb altijd kloven, sneeën, schrammen en splinters.
  2. In mijn bureaula, waarop mijn laptop staat en vanwaar dus al deze blogverhaaltjes de wereld ingeslingerd worden, ligt steevast een zakje snoep.
  3. Er zijn spaarzame momenten in mijn leven dat ik wel eens ongeduldig kan zijn ;-)
  4. Zodra er weer eens een blok echte Hollandse kaas bij ons bezorgd is dan wil het wel eens voorkomen dat Felicia al na één dag misgrijpt op dit blok omdat ik de kaas 's avonds bij een 'dwdd-tje' al helemaal opgegeten heb.
  5. Ik ben totaal GEEN keukenprins(es). Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Een eitje bakken is geen probleem, ik kan best wel wat simpels maken maar een echte heerlijke uitgebreide maaltijd zoals Felicia kan dan word ik toch best zenuwachtig.
  6. Schilderen heb ik een hekel aan en vind ik één van de vervelendste klusjes die we hier op Le Petit Pauliat hebben.
  7. Eigenlijk ben ik best wel bang voor kippen en vooral hanen :-( Dat komt omdat, toen ik tien jaar was, ik eens aangevallen ben door een haan. En geloof me, als je tien bent dan is een op je af vliegende haan hetzelfde als een meest afschuwelijke groen-gele vuurspuwende draak. Maar ik zou eigenlijk niet zonder onze kippetjes en haan kunnen.
  8. Tijdens het telefoneren ben ik net een ijsbeer. Ik kan moeilijk stilstaan. Loop de hele tijd heen en weer.
  9. Ik hou van vroeg opstaan. Heerlijk voor dag en dauw in touw.
  10. Ik heb er een dag over gedaan om tot nummer tien te komen. En ik ben blij dat ik het stokje nu door kan geven aan de volgende blogger:
  • Tessel, omdat ik je al vanaf het begin dat jullie in Frankrijk wonen dagelijks volg. Heerlijk om te lezen. Je stukjes vol met humor. Een echte inspiratiebron voor me.
Het is er één geworden. Roelien nogmaals bedankt. Salut!

2 opmerkingen:

  1. Yes! eh oui....bedoel ik natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was iets te snel, wat ik ook nog wou zeggen: leuk dat het stokje naar camembert met pindakaas gaat, hun blog lees ik ook graag en ik ben dus heel benieuwd! Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...