vrijdag 16 oktober 2009

Treignat

Een aantal maanden geleden heeft het gemeentebestuur, oftewel het conseil municipal, mij gevraagd om een website voor Treignat te ontwikkelen en mee te denken over het bevorderen van het toerisme hier bij ons in de gemeente. Ze hadden onze eigen website www.pauliat.com uitgebreid bestudeerd en wilde graag dat ik de gemeentesite zou gaan maken. Voor ons natuurlijk fantastisch om zo nog meer geïntegreerd te raken in de commune.

Gisterenavond was het zover en ben ik met mijn laptopje onder de arm naar de vergadering gegaan. Toch wel spannend om zo voor een wat kleinere delegatie van het conseil mijn woordje te gaan doen. De komende weken zal ik de site verder vorm gaan geven en zodra hij klaar is zullen jullie het hier lezen natuurlijk.

9 opmerkingen:

  1. Ha die Sjoerd (en Felicia, Anne en Noah),
    Wat leuk voor je dat ze jou hiervoor hebben gevraagd en dat jullie gaan meedenken over wat goed is voor Treignat. Wel oppassen, anders zit je zo in de ICT-branche !!! Trouwens wordt de burgemeester nog steeds gekozen uit gegadigden uit het dorp ??? Of loop ik heel erg achter. Volgens mij maak je een goede kans hoor !!!

    Groetjes uit een druilerig Oirsbeek. Rolf, Ira, Milan en Dorothe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjoerd,

    Echt een leuke uitdaging, heel veel succes!

    Groeten, Maurice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk, Sjoerd Is je op het lijf geschreven!!!

    Groetjes

    Remi en Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat is nog eens integreren! Leuk hoor, zo kun je echt wat aan elkaar . Veel succes ermee en ik zie het resultaat wel verschijnen, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan elkaar hebben bedoel ik natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een leuke reacties van jullie allemaal. Merci beaucoup!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook Boekel reageert: super, wat ´n eer en je zal er vast iets leuks van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bonjour,

    Wat een geweldige ontwikkeling, super hoor! Veel succes.

    Groeten vanuit evaux les Bains,
    Anûska Nockolds

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, die Sjoerd

    Wat geweldig zeg!!
    Dan krijgen wwe het nog drukker met lezen. Als je die site net zo leuk maakt als die van jullie eigen, zal het binnenkort wel storm lopen in Treignat.
    Suc6 en veel plezier!!
    Groeten voor jullie allemaal van Dirk, Jolanda, Floris en Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...