zaterdag 10 mei 2008

Kruidentuin

Onze kruidentuin heeft zijn definitieve vormen gekregen. De paadjes zijn aangelegd, het beeld staat op z'n plaats en de kruiden hebben ieder hun eigen naambordje gekregen. Mireille heeft de hele middag boomstammetjes beschilderd. Zo weet ik nu ook alles te vinden als ik door Felicia de tuin in gestuurd wordt met de opdracht een bosje persil te halen. Vroeger kwam ik nog wel eens trots terug de keuken in met een bosje bieslook in m'n handen. Dat gaat me nu niet meer gebeuren ;-)

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit jongens. De volgende keer kan Felicia mij ook de tuin insturen voor de kruiden. Moet ik alleen nog een cursus franse kruiden gaan volgen.
    En als dat net zo goed gaat als mijn andere frans dan zal het eten van die dag wel niet smaken....


    Grt Dennis.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...