donderdag 15 mei 2008

De apérotafel in actie

Even wat sfeerbeelden van De Oude Werkbank in actie! Tijdens het gezellige bezoek van Tessel, Ferdi, Fief en Bonje, die ook alweer een paar jaar in Frankrijk wonen, in Mauriche (Puy de Dome) om precies te zijn, hebben we de tafel eens flink in gebruik genomen. Daarna nog een heerlijke wandeling door de landerijen rondom de boerderij gedaan. Onderweg kwamen we nog een wilde orchidee tegen en een klein beestje waarvan we niet zeker weten wat het is. Trouwens ik denk dat ik het wel weet maar de anderen wisten niet zeker of dat dit, wat ik denk dat het is, het wel is. Kunnen jullie het nog volgen? Tessel heeft op haar weblog ook al de vraag gesteld wat het zou kunnen zijn. Dus doe ik dat ook aan onze webloglezer. Dus... wat denken jullie dat dit voor diertje is.

5 opmerkingen:

  1. Ha wat gezellig allemaal!

    Ik heb DE vraag al beantwoord op www.camembertmetpindakaas.nl. Volgens mij is het wel erg bijzonder dat je dat beestje op klaarlichte dag boven de grond aantreft. En hij was niet dood?

    Misschien was hij op onderzoek uit net als in het boek ;-)

    Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook Karlijn, Marieke en ik denken dat het een mol is (die zijn zonnebril verloren is ;-).

    Groetjes, Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou volgens mij is het een spitsmuis, dus "une musaraigne". Maar goed, misschien niet! Wat denk je, Sjoerd?
    Groetjes uit een warme Minneapolis :-)
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is niet meoilijk. Ik ga het niet verklappen, maar volgens mij is het een M.L.

    Oh ja, die aperotjes gaat lekker daar bij jullie. Ik mis ze hier wel dus we moeten maar weer snel die kant op komen. Hier moet ik het met bier doen, en hier is het niet zo gezellig als bij jullie.

    Hopelijk tot gauw.

    Grt Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk Valerie!! Via het weblog van Tessel zijn we er ook achter gekomen dat het une musaraigne is. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...