donderdag 21 februari 2008

Luxe

Even wat "huisvrouwen praat". Met al dat klussen en funkelen wordt er natuurlijk nogal eens wat vies. Onze kinders zijn ook niet vies van modder, dus genoeg was. Ik ben dan ook heel blij met weer een nieuwe mijlpaal; de wasmachine doet het!!! Wat een luxe!!! Ik was vergeten hoe handig zo'n machine is. Zal wel helemaal heerlijk zijn als we straks een warme douche hebben. De waterleiding is bijna klaar, nu nog de electra voor de boiler en we kunnen weer in ons eigen huis douchen. Helemaal zo gek nog niet dat "kamperen" in je eigen huis, elke keer als er wat luxe bijkomt is het weer genieten. De dingen die in Amstenrade zo vanzelfsprekend waren, warm water, een warm huis een koelkast, vaatwasser, etc. zijn hier een kadootje.

1 opmerking:

  1. Da's SUPER! Toen ik ooit in Griekenland woonde kreeg ik een wasmachine van mijn ouders. Na maanden op de hand wassen was ik zo blij dat ik wel een uur naar de ronddraaiende was heb zitten kijken ;-)
    En oh, wat zal een warme douche in je eigen huis lekker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...