dinsdag 11 december 2007

Naar Frankrijk

In Frankrijk willen wij ook zo gelukkig zijn als hier. En we gaan heel veel klussen. Dat is leuk!!! Willen jullie ons komen helpen, dat mag. Maar je mag ook gewoon lekker op vakantie komen bij ons. Dus kom maar langs!!! Naar Nederland stuur ik ook veel brieven, dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen brieven komen. Ik zal de kindjes uit mijn klas in Nederland wel missen. Gisteren hadden we een Franse middag op school gehad. Ik vond het heel leuk! Doei!!! Au revoir!!!
Groetjes van Noah

2 opmerkingen:

  1. Hoi Noah,
    Mooie foto zeg. Vergeet niet jouw nederlandse helm! :-)
    En als je wil kan je een brief aan Floyd sturen. Floyd zal het zeker leuk vinden en terug schrijven!
    Groetjes uit America.
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Floyd
    In de bus zat jij op mijn plek.
    Ik had op jullie weblog gezien dat er sneeuw ligt. Jullie hebben een nieuwe auto gekocht toch? Veel plezier!!!

    Groetjes uit Nederland
    Noah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...