vrijdag 14 december 2007

De A2...

Afgelopen 5 jaar is dit voor een groot gedeelte mijn uitzicht geweest. Nog even en dan zal ook dit veranderen. Ik zal de oplichtende matrixborden, de achterbumper van mijn voorganger, de enorme diversiteit en hoeveelheid aan auto's, het invoegen, het ritsen, de verkeersinformatie op de radio, het schakelen tussen de 1 en de 2 en weer terug naar de 1, het remmen, het optrekken, het eindelijk-weer-door-kunnen-rijden-en-verderop-toch-weer-in-de-file-staan, heel erg gaan missen. Au revoir mijn geliefde A2 het ga je goed.

3 opmerkingen:

  1. Tja, wat zal je dat vreeeeeselijk gaan missen. Als kiespijn, denk ik ;-)
    Doek je je bedrijfje op?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sjoerd,

    Ik zie dat het -5 wordt vanacht in Pauliat...
    ...lijkt wel minneapolis...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op naar Frankrijk om daar op smalle weggetjes achter heel trage trekkers aan te kachelen! Ook leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt reageren!
Als je geen google-account hebt dan kun je het rondje vóór Naam/URL selecteren. Vul je naam in (url hoeft niet).
Bedankt voor je reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...